Fontos információk

Kedves Vendégeink!

 

  • Recepció szolgálat 7-20 óráig, ez idő alatt válaszolunk az ajánlatkérésekre és a foglalásokra, ha ettől eltérő időpontban érkezik kérem jelezze, a következő telefonszámon: +36 30 3816576

  • A svédasztalos reggeli a hotelben 8-9:30 óráig fogyasztható

    Laktóz-, glutén- és szója mentes étkezést nem tudunk biztosítani.

    A meleg étkezést a cserkeszőlői fürdő területén lévő Napsugár Étteremben lehet elfogyasztani 12-18:30 óráig bármikor, amikor a vendég megéhezik. Ha pl az érkezés napján a vendég nem tud étkezni, nem érkezik időben, az étkezés nem veszik el, a következő napon elfogyasztható.

    Étkezéshez nem kell a fürdőbelépőt megvásárolni!

    Az étteremben 15 fajta ételből lehet választani, nem menü jellegű a la carte rendszerrel működik.

  • A szobát várhatón 14 órától tudjuk biztosítani

  • Távozás napján a szobát 10 óráig kell átadni

  • A szálloda cserkeszőlői fürdő bejáratától 200 m-re, a busz pályaudvartól 150m-re található 

  • A wellness részleg (jakuzzi, infraszauna) 8-19 óráig használható, a jakuzzi vízének hőmérséklete 32-34 °C-os

  • Távozás napján a wellness 11 óráig használható

  • Ingyenes parkolást biztosítunk

  • Ingyenes wifi 

  • Kupon, csomag, ajándékutalvány vásárlása esetén, annak tartalmában lévő, igénybe nem vett  szolgáltatás értékét nem térítjük vissza!

  • Fizetés SZÉP kártyával, készpénzzel és bankkártyával is lehetséges

Szobák felszereltsége:

  • szobáinkba személyenként ágyneműt, és 70*100 cm törölközőt biztosítunk

  • fürdőköpenyt nem biztosítunk

  • síkképernyős televízió

  • klíma használatot biztosítunk 23C – ra beállítva, nem változtatható

  • hűtőszekrény

  • hajszárító

  • asztal, szék, éjjeli szekrény, ruhásszekrény

Letölthető bejelentő

A bejelentőt minden vendégünknek ki kell tölteni !

Elutazás előtt már otthon letöltheti a bejelentő lapot, amit kényelmesen kitölthet, és érkezéskor nincs más dolga mint átadni a recepciósnak és már veheti is át a szobakulcsát és kezdődhet a jól megérdemelt pihenés.
A bejelentő alatt a legfontosabb információkat is összegyűjtöttük Önnek, kérjük olvassa el figyelmesen!

Hogyan?  Kattintson ide!

 

Dohányzási szabályzat

A szállodában, és annak bejáratától 5 méteren belül TILOS A DOHÁNYZÁS!
A szálloda területén kizárólag a dohányzásra kijelölt helyeken lehet dohányozni.
A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein tilos a dohányzás. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására.
A vendégek, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szálloda üzemeltetőjét az illetékes hatóság a hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje. Ennek megszegése esetén, különösen a szobákban történő dohányzás, illetve a szobákhoz tartozó erkélyen oly módon történő dohányzás, hogy a dohány füst a szobába beáramol, a dohányzó vendég 15.000 Ft összeg többlet takarítási díj megfizetésére köteles, mely a szobaszámlára kerül ráterhelésre.
Dohányzásra kizárólag az erre táblával kijelölt helyeken kerülhet sor.

 

 

Lemondási feltételek

Érkezés előtti 9. napon kötbérmentesen, írásban lemondható a foglalás. A 9. napon belüli lemondás, vagy meg nem érkezés estén, a szálláshely jogosult a lefoglalt éjszakák díját kötbérként felszámítani, és a kötbér összegéről kiállított számlát a vendég nevére és címére megküldeni. A lefoglalt időpontok visszamondásakor, a foglaláshoz előre utalt összeget, (foglaló, előleg) vissza nem utalunk, azt a pénzt, a pénz érkezésekor leszámláztuk, a számlát megküldjük, kötbérként felszámítjuk, bele számoljuk a teljes foglalási összegbe, és a különbözetet a vendégnek számlázzuk .Kuponnal, bónusszal, vagy utalvánnyal foglalt szállás 9 napon belüli lemondása , vagy meg nem érkezés esetén, a kupont, bónuszt, utalványt felhasználtnak tekintjük, annak árát vissza nem térítjük, vissza nem utaljuk, beleszámítjuk a foglalt szállás értékébe, és a különbözetet számlázzuk a vendégnek. Amennyiben a vendég megérkezik, de az általa előzőleg lefoglalt vendégéjszakát bármilyen okból nem kívánja igénybe venni, hamarabb távozik mint az általa lefoglalt éjszakák száma, akkor a szállás jogosult a lefoglalt éjszakák számát leszámlázni, és az árát kifizettetni a vendéggel!
Szilveszteri előleget nem utalunk vissza!
Az Adatkezelési Szabályzatot ide kattintva olvashatja.