ÁSZF

Általános szerződési feltételek

1.  A szolgáltató adatai

  • Cégnév: Royal Hotel Kft

  • Székhely: 5465 Cserkeszőlő Petőfi u 30 sz

  • Cégjegyzékszám: 16-09-009666

  • Adószám: 14118124-2-16

  • Telefon: +36 36 318-596 ,     Mobil +36-30/3816576

  • E-mail: info@royalpanzio.hu

  • Web: http://royalpanzio.hu/

2.  Általános szabályok

– Jelen “Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének és szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatos feltételeket.

– Jelen szabályzat feltételei nem térnek ki a Szolgáltató által külön, pl. Utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, rendezvényszervezőkkel kötött egyedi megállapodásokra, melyek egyedi rendelkezései eltérhetnek jelen rendelkezésektől.

3.  Szerződő fél

– A szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

– Amennyiben a szolgáltatások megrendelését a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

– Amennyiben a szolgáltatások megrendelését a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, úgy a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza az együttműködés feltételeit. Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a Közvetítő jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4.  Szerződéses jogviszony

– A Vendég írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik, Szolgáltató a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza.

– A szerződés a Vendég írásban (levélben, e-mailben, online felületen) leadott megrendelésének a Szolgáltató írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött szerződésnek minősül. A Vendég által szóban leadott foglalás, módosítás, annak a Szolgáltató által szóban történt visszaigazolása nem szerződésértékű.

– A szerződés meghatározott időtartamra szól, és tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára,

– Amennyiben a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás ellenértékére.

– A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

–    A szállásszolgáltatás meghosszabbítását a Vendég kezdeményezheti, melynek igénybevételéhez a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megfizetését.

–    A szerződés módosításához a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

5.  A Szálloda alapszolgáltatásai

–   A Szolgáltató a szállodai elhelyezést a Royal Hotelben biztosítja

– Vendéglátás: a szállodai alapcsomag svédasztalos reggelit tartalmaz, melyet a megadott nyitva tartási időben vehetnek igénybe a szálloda vendégei.

–   Glutén-, laktóz- és tojás érzékeny vendégek általában találnak étrendjükbe illeszthető ételeket a büféreggeli   standard kínálatában is. Speciális diétákhoz szükséges nyersanyagok azonban nem állnak rendelkezésre a szállodában, így a különleges étkezéseket igénylő vendégeknek saját maguknak szükséges az ételeikről gondoskodniuk.

–   Wellness szolgáltatások : jakuzzi és infraszauna

–   A szálloda wellness szolgáltatásai a szálloda vendégei által ingyenesen vehetők igénybe a nyitvatartási időben, a helyszínen kifüggesztett házirend betartása mellett.

–   A szálloda a vendégek szórakoztatására bizonyos időszakokban zeneszolgáltatást szervez.

6. Árak

– A Szolgáltató érvényben lévő árai, a szálloda weboldalán, a szálloda recepcióján, és a szállodai szobákban kerülnek kifüggesztésre.

– A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon megváltoztathatja.

– Az árak az ÁFÁT tartalmazzák

– Az árak nem tartalmazzák a helyszínen fizetendő helyi idegenforgalmi adót (IFA). Annak aktuális mértékét a Szolgáltató a weboldalon jeleníti meg.

– A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.

– Rendezvények, konferenciák, csoportos foglalások árát a Szolgáltató nem publikálja előzetesen, azokat konkrét ajánlatkérésre küldi meg a Megrendelő részére.

7.  Gyermek kedvezmény

A kedvezmény mértéke: a szülőkkel egy szobában történő elhelyezés esetén

  • 0-13,99 éves kor között 30 % a kedvezmény a teljes felnőtt árból

  • 14 éves kor felett a teljes ár fizetendő

10. Háziállatok (kutya, macska)

A szálloda higiéniai okok miatt állatokat nem fogad .

11. Fizetési feltételek

–  A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére részben, vagy egészben igényt tarthat a szolgáltatás igénybevételének megkezdése előtt, hitelkártya garancia kéréssel vagy előlegfizetéssel. Az előlegfizetési, hitelkártya garancia fizetési feltételeket a megrendelés visszaigazolása tartalmazza.

– Az előleg fizetése történhet átutalással, bankkártyával, készpénzzel vagy SZÉP- kártyával.

– Az előleget 3 munkanapon belül kérjük utalni A fizetéssel kapcsolatban felmerülő esetleges költségek a Szerződő felet terhelik.

– A szállodának, a vendég érkezésekor, még a szoba elfoglalását megelőzően joga van kifizettetni a megrendelt szolgáltatások összegét.

– A szilveszteri időszakra a megrendelt csomagokra fix előleget kérünk, a megrendelést követő 5 napon belül. Szilveszteri előleget, a foglalás lemondása esetén nem adunk, utalunk vissza, azt kötbérként elszámoljuk.

– Speciális ajánlatok esetén egyedi fizetési feltételek érvényesek, melyeket a visszaigazolás tartalmaz.

– A Szolgáltató jogosult a szolgáltatások igénybevételének megkezdése előtt, a szállodai bejelentkezés során a Vendégtől garanciát kérni az extra szolgáltatásokra. A garancia készpénzzel vagy bankkártya garancia formájában adható.

– Szolgáltató a szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően igényt tart. Utólagos fizetésre kizárólag egyedileg létrejött írásos megállapodás esetén van lehetőség.

– A szerződő fél a számlát kiegyenlítheti készpénzben forintban, euróban, vagy SZÉP kártyával, és egyéb, a szálloda által elfogadott utalványokkal, a törvény szabta lehetőségek figyelembe vételével.

– SZÉP kártyával vagy bankkártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a Szolgáltató kérheti a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratának bemutatását.

– A számla a magyarországi adószabályoknak megfelelően forintban kerül kiállításra. A valutában kiajánlott árak a szálloda MNB árfolyama alapján meghatározott napi csúsztatott árfolyamán kerülnek forintosításra.

– Utazási irodával, rendezvényszervezővel, egyéb szerződött partnerrel megkötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

– Az ajándékutalvány kiállításának előfeltétele az utalvány teljes ellenértékének előre történő kifizetése. Az ajándékutalvány felhasználása az azon feltüntetett érvényességi időn belül, és feltételekkel lehetséges a szabad kapacitások függvényében, a Szolgáltatóval történt előzetes egyeztetést követően. A fel nem használt ajándékutalvány az érvényességi idő lejártát követően érvényét veszti. Az ajándékutalvány készpénzre nem váltható.

– A Szolgáltató bizonyos időszakokra magasabb mértékű előleg fizetését is előírhatja, erről mindig az adott időszakra készült csomagajánlat, valamint visszaigazolás fizetési feltételeiben rendelkezik.

12. Lemondási, módosítási feltételek

–  A megrendelt szolgáltatások módosítását, vagy lemondását kizárólag írásban fogadjuk el.

– Megrendelt és visszaigazolt foglalás dátumának vagy létszámának módosítására a szabad kapacitások függvényében van lehetőség, a kötbérmentes lemondási határidőig.

– Kötbér mentes határidő, érkezés előtt 14 nap, 12 óráig

– A kötbérmentes határidőn belül /14 nap/ történő dátum módosításra, a vonatkozó kötbér megfizetése mellett van lehetőség, lemondási határidőn túli lemondás vagy a lemondás elmaradása (ún. no show) esetén a megrendelt teljes csomagár kötbérként kerül felszámolásra.

– Kötbérmentes határidőn belüli módosításra 4 000 Ft/ szoba módosítási díj megfizetése mellett van lehetőség, egy alkalommal, kizárólag a szabad kapacitások függvényében.

– A kötbérmentes lemondási határidőn túli lemondás vagy a lemondás elmaradása (ún. no show) esetén a befizetett előleg kötbérként kerül felszámolásra.

– Ha a foglalást a vendég az érkezéstől számított 14 napon kívül lemondja,és kéri az előleg visszautalását a szálláshely 5000 ft/ foglalás kezelési díjat számít fel. A befizetett előleg,mínusz kezelési költség /5000ft/ kerül visszautalásra!

– A szilveszteri időszakban a kötbérmentes lemondási határidő 30 nap. Az érkezést megelőző 30. nap közötti lemondás esetén, a megrendelt szolgáltatások 50%-a, vagy a lemondás elmaradása (ún. no show) esetén a megrendelt szolgáltatások 100%-a fizetendő kötbérként.

– Utazási irodával, rendezvényszervezővel kötött egyedi megállapodás esetén, csoportos foglalásra a fentiektől eltérő lemondási feltételek vonatkoznak, melyeket az egyedi megállapodás tartalmaz.

– Speciális ajánlatok esetén egyedi lemondási feltételek érvényesek, melyeket az adott ajánlat tartalmaz

– A vendég által megrendelt, de a Vendég által igénybe nem vett szolgáltatások, (szállás, étkezés, wellness használat, stb.) értékének felszámításától nem tekintünk el.

13. Kiemelt időszakok

– Az ünnepi napok, ill a hozzátartozó munkaszüneti napok,  és a hétvégék 

14. A szolgáltatás igénybevételének módjai és feltételei

– A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 15.00 órától foglalhatja el, és az elutazás napján 10.00 óráig köteles elhagyni.

–   A szállodai foglaltság függvényében korai érkezés, érkezés előtti napon egyeztetve, lehetősége biztosított. Csomagmegőrzésre a recepción van lehetőség.

– Korai ha van lehetőség, az igényt a szálloda az érkezést megelőző napon tudja visszaigazolni (a foglaltság függvényében). A korai érkezés díja 4000 Ft/szoba, 11 órai érkezéstől. Az ár tartalmazza a szoba, és a wellness használatot a Hotelben.

– Késői elutazási lehetőséget, 16 órai távozásig, a szállás, a vendég távozása napján tudja pontosítani. Az ár tartalmazza a szoba, és a wellness használatot a Hotelban . A késői távozás díja 4000 ft/ szoba.

– A Vendég a bejelentkezés során köteles aláírni a személyes adataival kitöltött bejelentőlapot, melynek aláírásával elfogadja a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit, valamint a Szolgáltató részlegeinek Házirendjét. A vendég a szállodai tartózkodása során köteles betartani a Szolgáltató Házirendjét.

– A Vendég hibájából, más vendégek kárára okozott sérülésekért, a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

– A   vendég által okozott, a vendég miatt keletkező károk költségét a Szolgáltató a Vendégre terheli.

– A szálloda teljes területe nemdohányzó. Dohányozni az épületen kívül, az arra kijelölt helyeken szabad.

15. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

–  A Szolgáltató jogosult a szállás szolgáltatásra szóló szerződést azonnali hatállyal felmondani, és a szolgáltatások nyújtását megtagadni az alábbi esetekben a vendégtől:

– A vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát vagy a szálloda egyéb helyiségét;

– A Vendég fertőző betegségben szenved;

– A Vendég a szálloda biztonságát, rendjét veszélyezteti, az alkalmazottakkal, vendégekkel, kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő vagy egyéb elfogadhatatlan viselkedést tanúsít, kárt okoz.

– A Vendég nem teljesíti a Szerződésben meghatározott fizetési kötelezettségét.

16. Elhelyezési garancia

– Amennyiben a Szolgáltató a Vendég elhelyezését a saját hibájából nem tudja biztosítani, pl. Ideiglenes üzemelési problémák, túltöltés, stb., úgy köteles a Vendég elhelyezéséről gondoskodni.

– A Szolgáltató köteles a szerződésben meghatározott szolgáltatásokat a szerződésben meghatározott áron egy másik, azonos kategóriájú szálláshelyen felajánlani, a lefoglalt időpontra. A helyettesítő szállás biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.

– Szolgáltató térítésmentes telefonálási lehetőséget biztosít a Vendégnek, a szálláshely változásának közlésére.

– Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Vendég/ Szerződő fél nem élhet.

17. A Vendég betegsége, halála

– Amennyiben a Vendég szállás szolgáltatás igénybevételének ideje alatt megbetegszik, és nem képes a saját nevében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

– A Vendég betegsége/ halála esetén, a Szolgáltató, a költségeinek kompenzációjára igényt tart, a beteg/ elhunyt hozzátartozója, örököse, számlafizetője részéről az esetlegesen felmerülő orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékére, valamint a betegség/ haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban esetlegesen keletkezett károk tekintetében.

18. A szerződő fél jogai

– A Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálloda azon helyiségeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos használati körbe, és nem esnek egyedi feltételek hatálya alá.

–   A Vendég a szálláshelyen való tartózkodásának ideje alatt panasszal élhet a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban. A Szolgáltató a Vendég szálláshelyen való tartózkodásának ideje alatt a Szolgáltatóhoz írásban igazoltan eljuttatott panasz kezelésére kötelezettséget vállal.

– A vendég panasztételi, kártérítési joga, a szállodából történt elutazását követően megszűnik.

19. A szerződő fél kötelezettségei

– A szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

– A Vendég köteles arról gondoskodni, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában, részlegeiben.

–   A Vendég saját ételt – italt, elektromos eszközöket, kivétel telefont, asztali számító gépet, nem hozhat be a szállodába.

20. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

– A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott mindazon károkért és hátrányokért, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég vagy kísérője vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, ha a károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényli.

21. A Szolgáltató jogai

– Amennyiben a Vendég az igénybe vett vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg, a Vendég azon személyes tulajdontárgyaiból, amelyeket a szállodába magával hozott.

22. A Szolgáltató kötelezettsége

– A Szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatási sztenderek szerint teljesíteni.

– A Szolgáltató köteles a Vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez a szükséges lépéseket megtenni, melyet írásban köteles rögzíteni.

23. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

– A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

– A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, pl természeti kár, vagy azokat a Vendég maga okozta.

– A szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges károkért vagy sérülésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

– A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában írásban, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez, a rendőrségi eljáráshoz szükséges.

– Értéktárgyakért, értékpapírokért, készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azokat megőrzésre kifejezetten átvette.

– Szolgáltató közösségi tereiben, szobáiban hagyott személyes tárgyakért (ideértve a szobai széfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

– A Szolgáltató parkolójában lévő gépkocsiban keletkezett károkért felelősséget nem vállal.

– A Szolgáltató parkolójában lévő gépkocsiban hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

– A Szolgáltató esetleges kártérítési kötelezettsége, a Vendéggel kötött Szerződés szerinti napi szobaár maximum kétszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

24. Titoktartás

– A Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. tv, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően eljárni.

25. Vis major

Azon ok vagy körülmény, pl. háború, árvíz, tűzvész, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése, amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major) bármely felet felmenti a szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítése alól, míg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és ezáltal az okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

26. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező Kunszentmártoni bíróság az illetékes.

 

Cserkeszőlő, 2010. május 01.